Umów rozmowę

Blog

Twój biznes to nie tylko marka, to opowieść, której jesteś głównym bohaterem. Naszym celem w Escreo jest pomóc Ci odkryć moc słów i strategii, które pozwolą tej opowieści rozkwitnąć. Odkrywaj tajemnice komunikacji, które pomogą Ci przeciąć zgiełk codzienności i stać się prawdziwym bohaterem Twojego rynku.

Wywiad – definicja i rodzaje
Copywriting

Wywiad – definicja i rodzaje

5 min czytania

Rozmowa z drugim człowiekiem często bywa najprostszym sposobem na zrozumienie tematu, który nas fascynuje. W dziennikarstwie przyjęło się, że wywiad to nie tylko seria pytań i odpowiedzi, ale też uważne słuchanie, umiejętne prowadzenie dialogu...

Jak napisać przepis kulinarny?
Copywriting

Jak napisać przepis kulinarny?

9 min czytania

Gotowanie to Twoja pasja? Chcesz podzielić się swoimi najlepszymi przepisami z innymi, jednak pisanie nie jest Twoją mocną stroną? Dowiedz się, jak napisać ciekawy przepis kulinarny, który skradnie serce i żołądek niejednego krytyka kulinarneg...

Jak pozyskiwać klientów?
Marketing

Jak pozyskiwać klientów?

10 min czytania

Celem działania każdej firmy jest aktywne pozyskiwanie klientów, aby poprawić obroty. Aby zdobywać nowych klientów, musisz najpierw przyciągnąć ich uwagę, a później zachęcić do zakupu produktu lub usługi. W tekście wyjaśnimy jak ...

Każda marka ma swojego bohatera. Czy jesteś gotów odkryć go z nami? Skontaktuj się!

Kontakt • Napisz lub zadzwoń •
8 mitów na temat pozycjonowania w Google
Marketing

8 mitów na temat pozycjonowania w Google

8 min czytania

Mity SEO to wyjątkowo obszerny temat, którego szczegółowe omówienie wymagałoby opasłego opracowania. Większość z nich wynika z nadmiernego zawierzenia intuicji lub zaufania zasłyszanym gdzieś, niesprawdzonym informacjom. Dlatego ...

Czy e-mail marketing wciąż działa?
Marketing

Czy e-mail marketing wciąż działa?

5 min czytania

Patrząc na rozwój mediów społecznościowych i nowych technik dotarcia do klientów, pojawia się pytanie o to, czy dobrze znany e-mail marketing nadal jest skuteczny. Jak się okazuje, nie tylko wciąż się z niego korzysta, ale narzęd...

Jak napisać ofertę handlową?
E-commerce

Jak napisać ofertę handlową?

8 min czytania

Niektórzy przedsiębiorcy starają się pracować wyłącznie na bazie własnych odczuć, przeczucia i umiejętności perswazji w rozmów z klientami. W trakcie negocjacji nie posiłkują się ofertą handlową, co zmniejsza ich wyjściową pozycję. Dlac...

Każda marka ma swojego bohatera. Czy jesteś gotów odkryć go z nami? Skontaktuj się!

Kontakt • Napisz lub zadzwoń •