TEKSTY NA BLOGA

Chcesz zwiększyć ruch na firmowej stronie lub witrynie sklepu internetowego? Zależy Ci na budowanie wizerunku eksperta w swojej branży i dostarczaniu merytorycznych treści i porad powiązanych z ofertą? Specjalnie dla Ciebie przygotujemy profesjonalne teksty na bloga. Zadbamy, aby artykuły były zgodne z zasadami języka polskiego, interesująco ujmowały temat i go wyczerpywały. W naturalny sposób wpleciemy w nie słowa kluczowe z dużym potencjałem, aby każdy kolejny wpis na Twoim blogu zwiększał widoczność strony w Google i przyciągał na nią nowych użytkowników.

Czym są teksty blogowe?

Są to artykuły pisane z myślą o opublikowaniu na blogu. Nie mają jednak formy nachalnej reklamy, ale przydatnych poradników, zestawień, rankingów, branżowych nowinek i aktualności czy artykułów eksperckich. W subtelny sposób mogą nawiązywać do oferowanych przez Twoją firmę produktów lub usług i linkować do konkretnych podstron na firmowej czy sklepowej stronie. Mogą także definiować branżowe pojęcia, rozwiązywać problemy Twoich Klientów lub służyć jako wartościowa inspiracja.

Teksty na bloga piszemy tak, by w naturalny sposób odpowiadały na zapytania użytkowników Internetu i docierały do jak najszerszego grona odbiorców. Dbamy o przystępny język i dużą przejrzystość treści, dlatego każdy artykuł dzielimy na nagłówki, stosujemy wyliczenia oraz inne formy wyeksponowania najważniejszych informacji. Bardzo dużą wagę przywiązujemy do ich czytelności, aby każdy odbiorca szybko znalazł potrzebne mu dane i fragmenty, które najbardziej go interesują.

Jaką długość powinny mieć teksty na bloga?

Objętość poszczególnych artykułów może znacznie się od siebie różnić, ponieważ najważniejsze jest, aby rozwiązywały dany problemy i wyczerpywały temat. Poszczególna tematyka może nieść za sobą większy lub mniejszy potencjał, być bardziej skondensowana bądź wymagać dłuższych wyjaśnień. W branży przyjęło się, że teksty na bloga nie powinny być krótsze niż około 2-2,5 tys. znaków.

Ważne, aby prowadzenie bloga firmowego wspierało pozycjonowanie, a jednocześnie odgrywało rolę marketingową, dlatego długość artykułów może sięgać nawet do około 7-10 tys. znaków. Objętość dostosowujemy do wymogów Klienta, ale zawsze zalecamy, aby była dopasowana do potencjału danego tematu i nie traktowała zagadnień zbyt ogólnie i pobieżnie. Dzięki temu nie zostanie potraktowana przez czytelnika jako niezbyt profesjonalna.

Prowadzenie bloga firmowego – dlaczego warto?

Zastanawiasz się, czy warto podpiąć pod swoją stronę bloga? Prowadzenie bloga firmowego niesie szeroki wachlarz kości:

  • blog wspiera pozycjonowanie – zadbamy, aby Twoje treści były użyteczne i odpowiednio nasycone słowami kluczowymi. Dzięki temu wyszukiwarka Google wyświetli artykuły, a Twoja firmowa strona lub sklep staną się lepiej widoczne. W ten sposób ruch wzrośnie, a Ty będziesz mieć szansę zdobyć nowych Klientów dla swojego biznesu,
  • blog pozwala budować wizerunek eksperta – w artykułach można dzielić się fachowymi poradami związanymi z branżą, przedstawiać inspiracje, zamieszczać recenzje i rankingi produktów. Dzięki temu Internauci zaczną lepiej postrzegać Twoją firmę. Ty zaś masz szansę zbudować pozycję eksperta w swojej dziedzinie, który dostarcza merytoryczne treści i podpowiada sprawdzone rozwiązania,
  • blog daje szansę na zwiększenie sprzedaży – zwiększenie widoczności strony, budowanie zaufania wokół marki i dostarczanie użytkownikom wyczerpujących informacji może przełożyć się na konwersję. Ludzie zwykle chętniej kupują od osób i marek, które znają, a blog (wraz z firmowymi profilami w social mediach) stanowi znakomity sposób na budowanie społeczności. Każda z tych osób może stać się potencjalnym Klientem, istnieje także prawdopodobieństwo, że poleci innym Twoje produkty lub usługi.

Teksty na bloga – dlaczego właśnie u nas?

Zespół Escreo zadba, aby prowadzenie bloga firmowego rzeczywiście budowało pozytywny wizerunek Twojej marki i wspierało inne działania marketingowe. Nasze artykuły są:

  • merytoryczne i wyczerpujące – przed ich napisaniem zawsze dokładnie zapoznajemy się z tematem i skupiamy się na tym, aby w tekście znalazła się naprawdę duża dawka skondensowanej wiedzy. W razie jakichkolwiek wątpliwości, wszystkie dane sprawdzamy w wielu różnych źródłach, aby nie powielać żadnych błędów krążących w Internecie,
  • przejrzyste i atrakcyjnie napisane – dbamy o czytelność tworzonych tekstów na bloga. Każdy artykuł opieramy o odpowiednią strukturę, aby treści publikowane na Twoim blogu były spójne. Przygotowujemy chwytliwy lead i interesujące nagłówki, piszemy jasno i dbamy, aby zainteresować czytelnika,
  • zoptymalizowane pod kątem SEO – doskonale wiemy, że prowadzenie bloga firmowego ma wspierać pozycjonowanie, dlatego analizujemy potencjał słów kluczowych i w naturalny sposób wplatamy je w tekst.

Prowadzenie bloga – cennik

Specjalnie dla Ciebie możemy przygotować pojedyncze teksty lub całe pakiety. Oferujemy również regularne prowadzenie bloga. Cennik za teksty opieramy o rozliczenia za 1000 znaków. Możemy zająć się także publikacją przygotowanych artykułów na Twojej stronie, doborem zdjęć i optymalizacją treści. Przy stałej współpracy możesz poprosić o pakiet zawierający określoną liczbę tekstów miesięcznie.

Skontaktuj się z nami, opowiedz nam o swojej marce i jej potrzebach oraz oczekiwaniach dotyczących prowadzenia bloga firmowego, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę!