
Ghost writer - kto to?
8 min czytania
Ghost writer, czyli autor-widmo, tworzy treści, które czytamy codziennie, nawet o tym nie wiedząc. Kim jest ta tajemnicza postać i jaką rolę odgrywa w dzisiejszym copywritingu? ...
Czytaj więcejTwój biznes to nie tylko marka, to opowieść, której jesteś głównym bohaterem. Naszym celem w Escreo jest pomóc Ci odkryć moc słów i strategii, które pozwolą tej opowieści rozkwitnąć. Odkrywaj tajemnice komunikacji, które pomogą Ci przeciąć zgiełk codzienności i stać się prawdziwym bohaterem Twojego rynku.
8 min czytania
Ghost writer, czyli autor-widmo, tworzy treści, które czytamy codziennie, nawet o tym nie wiedząc. Kim jest ta tajemnicza postać i jaką rolę odgrywa w dzisiejszym copywritingu? ...
Czytaj więcej6 min czytania
Aktualnie ciężko sobie wyobrazić social media marketing bez hashtagów. Ale czym właściwie jest hashtag i jak go prawidłowo używać hashtagów? Przyjrzymy się bliżej temu pojęciu, który zrewolucjonizował sposób, w jaki katego...
Czytaj więcej4 min czytania
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak małe słówka potrafią zmienić całe znaczenie tekstu? W copywritingu każde słowo ma znaczenie! Ale jaka jest funkcja epitetu? Dlaczego copywriterzy tak chętnie po niego sięgają? Przyjrzyjmy się bliżej temu fascy...
Czytaj więcej7 min czytania
Dla sprzedawców Allegro stanowi potężne narzędzie do dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów. Jednak sama obecność na platformie nie gwarantuje sukcesu. Bardzo ważna jest tu umiejętność prezentacji swoich produktów w ...
Czytaj więcej4 min czytania
Sukces w biznesie wymaga nie tylko innowacyjnych produktów, ale także umiejętności przewidywania ich drogi na rynku. Cykl życia produktu to potężne narzędzie, które pozwala marketerom i menedżerom podejmować strategiczne decyzje, optyma...
Czytaj więcej5 min czytania
Nagłówek to element strukturalny tekstu, który pełni bardzo istotną rolę w organizacji treści i jej prezentacji. Ułatwia on czytelnikom nawigację po tekście, ale jednocześnie pomagaja wyszukiwarkom zrozumieć hierarchię informacji na str...
Czytaj więcej5 min czytania
Wskazywanie klientom na korzyści wynikające z kupowania w Twoim sklepie lub korzystania z usług świadczonych przez Twoją firmę to droga do sukcesu. W tym marketingowym truizmie można zawrzeć wszystkie zasady promocji, zmierzające do poprawy wynik&oac...
Czytaj więcej6 min czytania
Content marketing to niezwykle skuteczne narzędzie, które ułatwia pozyskiwanie kolejnych odbiorców. Jeżeli treści bazują na formie eksperckiej, prosprzedażowej, to są w stanie nie tylko przyciągnąć nowych klientów, utrzymać stary...
Czytaj więcej6 min czytania
W mowie potocznej pojęcia redagowania i korekty tekstów stosowane są dość często zamiennie. Nie do końca jest to poprawne. Obydwa pojęcia odnoszą się do innego zakresu poprawiania treści po twórcach, które pojawiają się np. na fi...
Czytaj więcej