Umów rozmowę

Blog

Twój biznes to nie tylko marka, to opowieść, której jesteś głównym bohaterem. Naszym celem w Escreo jest pomóc Ci odkryć moc słów i strategii, które pozwolą tej opowieści rozkwitnąć. Odkrywaj tajemnice komunikacji, które pomogą Ci przeciąć zgiełk codzienności i stać się prawdziwym bohaterem Twojego rynku.

Jak napisać ogłoszenie?
Marketing

Jak napisać ogłoszenie?

8 min czytania

Ogłoszenie to treść użytkowa, która pozwala dotrzeć z komunikatem do wielu odbiorców. Przed laty ogłoszenia najczęściej zawieszano na słupach i tablicach ogłoszeń wyeksponowanych w miejscach publicznych oraz drukowano w prasie codzienne...

List motywacyjny - jak napisać?
Marketing

List motywacyjny - jak napisać?

6 min czytania

Wiele ofert pracy zawiera ścisłe wymogi dotyczące sposobu aplikacji. Oprócz przesłania CV, rekruterzy często wymagają dostarczenia listu motywacyjnego. Czasami potencjalny pracodawca nie wspomina o tym dokumencie, dlatego kandydaci zastanawiaj...

Copyrighter
Copywriting

Copyrighter

9 min czytania

Wraz z błyskawicznym rozwojem Internetu, wzrosło zapotrzebowanie na dobrej jakości content, który wypełni firmowe strony, witryny sklepów online, serwisy i portale, branżowe blogi, profile marek w Social Mediach i inne strony. Teksty te...

Każda marka ma swojego bohatera. Czy jesteś gotów odkryć go z nami? Skontaktuj się!

Kontakt • Napisz lub zadzwoń •
Lekkie pióro - co to znaczy?
Copywriting

Lekkie pióro - co to znaczy?

7 min czytania

Niemal we wszystkich ofertach pracy dla copywriterów, redaktorów treści w branżowych serwisach, dziennikarzy prasowych oraz w innych zawodach związanych z pisaniem pojawia się jeden wymóg: lekkie pióro. Co to znaczy, że kt...

Każda marka ma swojego bohatera. Czy jesteś gotów odkryć go z nami? Skontaktuj się!

Kontakt • Napisz lub zadzwoń •