Umów rozmowę

Blog

Twój biznes to nie tylko marka, to opowieść, której jesteś głównym bohaterem. Naszym celem w Escreo jest pomóc Ci odkryć moc słów i strategii, które pozwolą tej opowieści rozkwitnąć. Odkrywaj tajemnice komunikacji, które pomogą Ci przeciąć zgiełk codzienności i stać się prawdziwym bohaterem Twojego rynku.

Jak zrobić audyt SEO?
Marketing

Jak zrobić audyt SEO?

8 min czytania

Audyt SEO to kompleksowa analiza strony WWW pod kątem czynników technicznych, jakości treści oraz profilu linków wpływających na pozycje witryny w Google. Dzięki audytowi dowiesz się, co należy poprawić, aby zwiększyć widoczność Twojej ...

Na czym polega audyt treści?
Copywriting

Na czym polega audyt treści?

8 min czytania

Dobrze napisane treści, jeśli raz trafią do sieci, przez długie lata pracują na sukces firmy. Jednak może być wręcz przeciwnie i treści mogą ciągnąć witrynę w dół, jeśli nie spełniają swojej roli. Audyt treści jest właśnie po to, żeby spojrzeć...

Geotrapping – co to?
Marketing

Geotrapping – co to?

7 min czytania

Aplikacje mobilne wiedzą, gdzie się aktualnie znajdujemy i na podstawie tej informacji wyświetlają nam reklamy produktów dostępnych w pobliżu. Te same mechanizmy geolokalizacyjne firmy mogą wykorzystać, żeby precyzyjnie docierać z przekazem do...

Każda marka ma swojego bohatera. Czy jesteś gotów odkryć go z nami? Skontaktuj się!

Kontakt • Napisz lub zadzwoń •
Jak przyspieszyć WordPressa?
Marketing

Jak przyspieszyć WordPressa?

9 min czytania

Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona na WordPressie nadal ładuje się zbyt wolno, mimo że wykonałeś już podstawowe optymalizacje? W tym artykule znajdziesz wskazówki, jak przyspieszyć WordPressa, dzięki którym wpłyniesz na szybkość Tw...

Strony internetowe – co jest teraz w modzie?
Marketing

Strony internetowe – co jest teraz w modzie?

7 min czytania

Nowoczesne strony firmowe wyglądają i działają inaczej niż te sprzed kilku lat. Współczesna strona WWW powinna mieć spójny, estetyczny wygląd, a jednocześnie powinna być inteligentna i interaktywna – witryna dostosowująca się do u...

Jak określić grupę docelową?
Marketing

Jak określić grupę docelową?

6 min czytania

Skuteczna komunikacja marketingowa zaczyna się od precyzyjnego określenia, kto jest naszym odbiorcą i czym się charakteryzuje. Opis grupy docelowej to narzędzie, które porządkuje tę wiedzę – tworzy profil idealnego klienta z uwzględnieni...

Katalogi stron– czy jeszcze mają sens w SEO?
Marketing

Katalogi stron– czy jeszcze mają sens w SEO?

6 min czytania

Katalogi stron internetowych odgrywały niegdyś istotną rolę w SEO, pomagając zwiększać widoczność witryny w wynikach wyszukiwania poprzez pozyskiwanie łatwych linków zwrotnych. Jednak algorytmy Google znacznie się rozwinęły, a praktyki pozycjo...

Każda marka ma swojego bohatera. Czy jesteś gotów odkryć go z nami? Skontaktuj się!

Kontakt • Napisz lub zadzwoń •