Umów rozmowę

Blog o Marketingu

Ruszaj w podróż przez różnorodny świat marketingu internetowego. Zrozum, jak marketing mix, marketing treści oraz różne rodzaje marketingu mogą wznieść Twoją markę na szczyt i pozwolić Ci wyrwać się z konwencjonalnych schematów.
Geotrapping – co to?
Marketing

Geotrapping – co to?

7 min czytania

Aplikacje mobilne wiedzą, gdzie się aktualnie znajdujemy i na podstawie tej informacji wyświetlają nam reklamy produktów dostępnych w pobliżu. Te same mechanizmy geolokalizacyjne firmy mogą wykorzystać, żeby precyzyjnie docierać z przekazem do...

Jak przyspieszyć WordPressa?
Marketing

Jak przyspieszyć WordPressa?

9 min czytania

Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona na WordPressie nadal ładuje się zbyt wolno, mimo że wykonałeś już podstawowe optymalizacje? W tym artykule znajdziesz wskazówki, jak przyspieszyć WordPressa, dzięki którym wpłyniesz na szybkość Tw...

Strony internetowe – co jest teraz w modzie?
Marketing

Strony internetowe – co jest teraz w modzie?

7 min czytania

Nowoczesne strony firmowe wyglądają i działają inaczej niż te sprzed kilku lat. Współczesna strona WWW powinna mieć spójny, estetyczny wygląd, a jednocześnie powinna być inteligentna i interaktywna – witryna dostosowująca się do u...

Jak określić grupę docelową?
Marketing

Jak określić grupę docelową?

6 min czytania

Skuteczna komunikacja marketingowa zaczyna się od precyzyjnego określenia, kto jest naszym odbiorcą i czym się charakteryzuje. Opis grupy docelowej to narzędzie, które porządkuje tę wiedzę – tworzy profil idealnego klienta z uwzględnieni...

Katalogi stron– czy jeszcze mają sens w SEO?
Marketing

Katalogi stron– czy jeszcze mają sens w SEO?

6 min czytania

Katalogi stron internetowych odgrywały niegdyś istotną rolę w SEO, pomagając zwiększać widoczność witryny w wynikach wyszukiwania poprzez pozyskiwanie łatwych linków zwrotnych. Jednak algorytmy Google znacznie się rozwinęły, a praktyki pozycjo...

Każda marka ma swojego bohatera. Czy jesteś gotów odkryć go z nami? Skontaktuj się!

Kontakt • Napisz lub zadzwoń •
Profesjonalne logo firmy – jak powinno wyglądać?
Marketing

Profesjonalne logo firmy – jak powinno wyglądać?

11 min czytania

Projekt logo firmy pełni znaczącą rolę w strategii marketingowej firmy. Po samym logo marki możemy nie tylko rozpoznać firmę, ale też zrozumieć z jakimi wartościami się identyfikuje. Projekt logo dopasowany do całokształtu firmy jest też utożsamiany ...

Jak pozyskiwać klientów?
Marketing

Jak pozyskiwać klientów?

10 min czytania

Celem działania każdej firmy jest aktywne pozyskiwanie klientów, aby poprawić obroty. Aby zdobywać nowych klientów, musisz najpierw przyciągnąć ich uwagę, a później zachęcić do zakupu produktu lub usługi. W tekście wyjaśnimy jak ...

8 mitów na temat pozycjonowania w Google
Marketing

8 mitów na temat pozycjonowania w Google

8 min czytania

Mity SEO to wyjątkowo obszerny temat, którego szczegółowe omówienie wymagałoby opasłego opracowania. Większość z nich wynika z nadmiernego zawierzenia intuicji lub zaufania zasłyszanym gdzieś, niesprawdzonym informacjom. Dlatego ...

Każda marka ma swojego bohatera. Czy jesteś gotów odkryć go z nami? Skontaktuj się!

Kontakt • Napisz lub zadzwoń •