Ruszaj w podróż przez różnorodny świat marketingu internetowego. Zrozum, jak marketing mix, marketing treści oraz różne rodzaje marketingu mogą wznieść Twoją markę na szczyt i pozwolić Ci wyrwać się z konwencjonalnych schematów.
Aplikacje mobilne wiedzą, gdzie się aktualnie znajdujemy i na podstawie tej informacji wyświetlają nam reklamy produktów dostępnych w pobliżu. Te same mechanizmy geolokalizacyjne firmy mogą wykorzystać, żeby precyzyjnie docierać z przekazem do...
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona na WordPressie nadal ładuje się zbyt wolno, mimo że wykonałeś już podstawowe optymalizacje? W tym artykule znajdziesz wskazówki, jak przyspieszyć WordPressa, dzięki którym wpłyniesz na szybkość Tw...
Nowoczesne strony firmowe wyglądają i działają inaczej niż te sprzed kilku lat. Współczesna strona WWW powinna mieć spójny, estetyczny wygląd, a jednocześnie powinna być inteligentna i interaktywna – witryna dostosowująca się do u...
Skuteczna komunikacja marketingowa zaczyna się od precyzyjnego określenia, kto jest naszym odbiorcą i czym się charakteryzuje. Opis grupy docelowej to narzędzie, które porządkuje tę wiedzę – tworzy profil idealnego klienta z uwzględnieni...
Katalogi stron internetowych odgrywały niegdyś istotną rolę w SEO, pomagając zwiększać widoczność witryny w wynikach wyszukiwania poprzez pozyskiwanie łatwych linków zwrotnych. Jednak algorytmy Google znacznie się rozwinęły, a praktyki pozycjo...
Networking, czyli świadome budowanie sieci kontaktów biznesowych, to dziś jedna z ważniejszych umiejętności przedsiębiorcy. Trudno zbudować prężnie działający biznes bez trwałych relacji – wiele najlepszych zleceń i partnerstw pochodzi z...
Projekt logo firmy pełni znaczącą rolę w strategii marketingowej firmy. Po samym logo marki możemy nie tylko rozpoznać firmę, ale też zrozumieć z jakimi wartościami się identyfikuje. Projekt logo dopasowany do całokształtu firmy jest też utożsamiany ...
Celem działania każdej firmy jest aktywne pozyskiwanie klientów, aby poprawić obroty. Aby zdobywać nowych klientów, musisz najpierw przyciągnąć ich uwagę, a później zachęcić do zakupu produktu lub usługi. W tekście wyjaśnimy jak ...
Mity SEO to wyjątkowo obszerny temat, którego szczegółowe omówienie wymagałoby opasłego opracowania. Większość z nich wynika z nadmiernego zawierzenia intuicji lub zaufania zasłyszanym gdzieś, niesprawdzonym informacjom. Dlatego ...
Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.
Dostosuj preferencje dotyczące zgody
Używamy plików cookie do ułatwienia nawigacji i funkcji na naszej stronie oraz do analizy korzystania z niej. Niezbędne pliki cookie są automatycznie przechowywane, podczas gdy inne, w tym te od firm trzecich do personalizacji treści i reklam, wymagają zgody użytkownika. Możliwe jest włączenie lub wyłączenie plików cookie, ale może to wpłynąć na jakość korzystania ze strony.
Jakich plików cookie używamy?
Umożliwia pamięć obsługującą funkcje witryny lub aplikacji, np. ustawienia języka.
Umożliwia przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inne mechanizmy ochrony użytkowników
Umożliwia przechowywanie danych związanych z personalizacją, na przykład rekomendacji filmów.
Umożliwia przechowywanie danych, takich jak pliki cookie (strony internetowe) lub identyfikatory urządzeń (aplikacje), związane z analityką, np. z czasem trwania wizyty.