Ruszaj w podróż przez różnorodny świat marketingu internetowego. Zrozum, jak marketing mix, marketing treści oraz różne rodzaje marketingu mogą wznieść Twoją markę na szczyt i pozwolić Ci wyrwać się z konwencjonalnych schematów.
Marketing zmieniał się przez lata. Jedne formy reklamy nie dostosowywały się do aktualnej rzeczywistości, dlatego znikały z rynku, a inne ewoluowały i zyskiwały nieco inne formy. Cały czas pojawiają się nowe media, kanały dystrybucji przekazów...
Google Trends to praktyczne narzędzie, które zostało bezpłatnie udostępnione przez giganta z Mountain View. Zastanawiasz się, jakie tematy poruszać na blogu podpiętym pod swój sklep internetowy, aby przyciągały klientów z Google,...
Jednym z problemów, które negatywnie wpływają na pozycjonowanie jest duplicate content, czyli duplikacja treści. Dowiedz się, na czym ona polega, kiedy najczęściej się pojawia i dlaczego może zaszkodzić Twojej stronie. Rozwiąż problem i...
Marketing szeptany pozwala w naturalny sposób wypromować swoją markę lub produkt, który sprzedajemy. Jego to jedna z najbardziej subtelnych form reklamy, dlatego jest dobrze odbierana przez odbiorców bombardowanych ze wszystkich ...
Promocja szeptana ma na celu wywołanie dyskusji wokół produktu i powiązanej z nim marki. Dobrze wspiera budowę wizerunku i może stać się alternatywą dla tradycyjnych form reklamy....
Obecnie bardzo dużo osób, przed wybraniem konkretnej firmy, poszukuje opinii w Internecie. Dotyczy to zarówno potencjalnych partnerów biznesowych, jak i usług świadczonych na rynkach lokalnych, produktów oferowanych przez ...
Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.
Dostosuj preferencje dotyczące zgody
Używamy plików cookie do ułatwienia nawigacji i funkcji na naszej stronie oraz do analizy korzystania z niej. Niezbędne pliki cookie są automatycznie przechowywane, podczas gdy inne, w tym te od firm trzecich do personalizacji treści i reklam, wymagają zgody użytkownika. Możliwe jest włączenie lub wyłączenie plików cookie, ale może to wpłynąć na jakość korzystania ze strony.
Jakich plików cookie używamy?
Umożliwia pamięć obsługującą funkcje witryny lub aplikacji, np. ustawienia języka.
Umożliwia przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inne mechanizmy ochrony użytkowników
Umożliwia przechowywanie danych związanych z personalizacją, na przykład rekomendacji filmów.
Umożliwia przechowywanie danych, takich jak pliki cookie (strony internetowe) lub identyfikatory urządzeń (aplikacje), związane z analityką, np. z czasem trwania wizyty.