Umów rozmowę

Blog o Copywritingu

Tu zrozumiesz, czym jest autentyczny copywriting i jak SEO copywriting może przekształcić Twoją obecność online. Naucz się tworzyć teksty jak profesjonalny copywriter, które zwiększą ruch na Twojej stronie i uczynią z Ciebie bohatera komunikacji.

Jak napisać bajkę?
Copywriting

Jak napisać bajkę?

6 min czytania

Każde dziecko lubi zagłębiać się w świecie bajek. Dzięki temu przenosi się myślami do innej rzeczywistości i kształtuje swoją wyobraźnię. Jest to dla niego doskonała zabawa, ale i nauka. Z tego powodu pisząc bajkę dla dzieci, warto skupić się na wzor...

Przypadki – jak odmieniać?
Copywriting

Przypadki – jak odmieniać?

min czytania

Jeden wyraz i aż siedem jego przypadków – to może wróżyć tylko… językowe problemy. Dziennikarze, copywriterzy, blogerzy, a także uczniowie i studenci, którzy codziennie mierzą się z odmianą przez przypadki, mają nier...

Jak napisać przemówienie?
Copywriting

Jak napisać przemówienie?

min czytania

Jedni przemawiają kilka razy w tygodniu, innym dane jest to tylko kilka razy w życiu. Każda taka sytuacja jest z pewnością stresująca, niezależnie od tego, czy słuchaczami są studenci zgromadzeni w auli, goście zaproszeni na wesele czy też dziennikar...

Każda marka ma swojego bohatera. Czy jesteś gotów odkryć go z nami? Skontaktuj się!

Kontakt • Napisz lub zadzwoń •
Jak rozpocząć e-maila?
Copywriting

Jak rozpocząć e-maila?

min czytania

O ile wiadomości wysyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej do przyjaciół czy rodziny, piszemy bez zastanowienia, o tyle e-maile o charakterze formalnym nie przychodzą nam już z taką łatwością. Problemy zaczynają się już na samym wstępie ...

Homonimy - jedno słowo a tyle znaczeń
Copywriting

Homonimy - jedno słowo a tyle znaczeń

min czytania

Homonimy to ciekawe zjawisko językowe, którego charakter najlepiej oddaje słowo „zamek”. Wyraz ten może zarówno oznaczać budowę, rodzaj zapięcia, jak również zabezpieczenie zamontowane w drzwiach. Od kontekstu, w kt&o...

Środki stylistyczne, czyli słowa malowane
Copywriting

Środki stylistyczne, czyli słowa malowane

4 min czytania

Nic tak nie dodaje kolorytu treści jak środki stylistyczne. W tekstach informacyjnych próżno ich szukać, ale w bardziej swobodnych formach roztaczają swój urok. Barwna stylistyka pozwala nadać kształt, kolor i zapach nawet abstrakcyjnym...

Każda marka ma swojego bohatera. Czy jesteś gotów odkryć go z nami? Skontaktuj się!

Kontakt • Napisz lub zadzwoń •